Egy legenda, az 1973-as Carrera RS 2.7 szellemét idézi meg a 911-es limitált különkiadása.
Az alapok a Carrera S-ből származnak, de a múltidéző sorozat erőteljesebb motort és kissé átszabott karosszériát kapott. A 3,8 literes hathengeres boxermotorból ezúttal 408 lóerőt hoztak ki, 23-mal többet, mint amennyit a nagyszériás változatban teljesít, ezen kívül kerámia féktrácsákat és 20 mm-rel kisebb hasmagasságot biztosító sportfutóművet kapott az autó, természetesen aktív lengéscsillapítással.
Mégsem a műszaki fejlesztések jelentik a Sport Classic valódi vonzerejét, hanem jellegzetes stílusa. 44 mm-rel szélesebb sárvédőivel, 19 hüvelykes, fekete festésű felnijeivel, hosszanti csíkozással díszített szürke fényezésével és a 36 éves elődét utánzó kacsfarok-légterelővel nem egyszerűen egy gyors autó, de annak is néz ki. Letisztult és egyszerű, mégis, sokkal harmonikusabb látvány, mint a többi, lényegében azonos felépítésű 911-es változat.
A stílusnak azonban alaposan megkérik az árát: a Sport Classic jó kétszer annyiba kerül, mint a Carrera S, egy-egy példány ára több mint 201 ezer euró, azaz átszámítva bő 55 millió forint lesz. A Porsche nem is számít igazán nagy keresletre: összesen 250 példány legyártását tervezik, amelyek közül az elsők 2010 januárjában érkeznek.