Új Corvette a múltból
Új ötletek helyett a GM is régi klasszikusokat elevenítene fel a C7-es Corvette-el. A Fordnak már bejött ez a megközelítés a Mustanggal és a GT-vel, és a Chevrolet Camaro is slágerterméknek ígérkezik a gyökerekhez visszanyúló formáival, így a Corvette esetében is bejöhet ez a megközelítés.
A General Motors főtervezője, Ed Welburn nyilatkozott a Corvette-utóddal kapcsolatos tervekről: azt mondja, néhány részletet, például az osztott hátsó ablakokat az 1963-as Corvette Stingray modellről vesznek át, amely minden idők legjellegzetesebb sportkocsijai közé tartozik. Az osztott ablakos Stingray farrész amúgy már a Transformers filmekhez készített Corvette tanulmányon is megjelent, de Welburn szerint a filmben szereplő, amúgy igazán látványos autóknak nincs sok közük a szériagyártásra szánt C7-eshez.
Szintén biztos, hogy a Corvette megtartja a megszokott orrmotoros, hátsókerék-hajtású elrendezést, és nem csak hagyománytiszteletből. A C7-es várhatóan két-három éven belül megérkezik, a GM-nek így sem ideje, sem pénze nem lenne gyökeresen átalakítani a jelenleg gyártott modell műszaki alapjait. A V8-as benzinmotort is igyekszik megtartani a gyártó, bár a GM egy másik vezetője, Tom Stephens szerint akár hibrid hajtásláncot is szerelhetnek az autóba, ha máshogy nem biztosítható, hogy a szigorodó fogyasztási és károsanyag-kibocsátási normáknak is megfeleljen a Corvette.
Mindketten egyetértenek abban, hogy a Corvette belátható időn belül nem tűnik el a kínálatból: egyrészt igen fontos építőköve a GM arculatának az egész világon, másrészt önmagában is kelendő termék, amely még a legmélyebb válságban is eltartotta önmagát.