Ugyanúgy ágaskodik, mint eddig, de a tervezők szerint érdekesebb lesz így, három dimenzióban. A Peugeot autókon tavasztól láthatjuk először.
A Peugeot vállalat a megalakulása, 1847 óta használja az oroszlánt jelvényként, bár az állat eredetileg négy lábon állt. Ágaskodni csak 101 évvel később, 1948-ban kezdett, és azóta csak a részletek változtak, az alapmotívum nem. Utoljára 1996-ban változtattak a jelvényen, akkor került az autókra a ma is használt telekrómozott verzió a korábbi fémszínű körvonalrajz helyére. Ennél tovább már nehéz lett volna egyszerűsíteni a formát, így most egy picit részletesebbé vált: került rá néhány él, amitől kiugrik a síkból a forma – igaz, a laikusok ebben a jelenlegi formájában alighanem gyakrabban nézik majd mérges mackónak, mint vérszomjas oroszlánnak.
A Peugeot ígérete szerint az új jelvény csak az átalakulási folyamat kezdetét jelzi: a következő három-négy évben az autók formavilága is megváltozik. A márka új stílusát az SR1 tanulmányon igyekeztek felvázolni.