Újabb kombival bővül a svéd autógyár kínálata. Összekócolja a jól kitalált típusjelzés-sort, viszont szükség van rá az eladások növeléséhez.
A Volvo korábban külön típusként kezelte nagy kombiját: a V70-est az S80 és az S60 közé illesztették. A legújabb V70-es azonban egyértelműen az S80 kombi változata – mind méretben, mind árban egyértelmű a rokonság – így az S60-as kombi kivitelének elkészítését nem spórolhatták meg. Nem is volna szerencsés, hiszen a Volvo egyik legfontosabb célja az eladások növelése lenne, amihez új típusokra is szükség van. A kémfotókon ez a típus látható, amelyet egyelőre V60-as néven emlegetnek. Valószínűleg ez is lesz a neve, hiszen a V70 és a kombiknak kiadható V50 jelzések már foglaltak.
A fotókon, amelyek a téli hidegtűrés-tesztek közben készültek, sok részlet nem fedezhető fel, de a tetővonal íve alapján valószínű, hogy a V70-esnél sokkal lendületesebb vonalvezetésű, de ugyanakkor jóval kevésbé célszerű modellről van szó – afféle sportkombiról, meglehetősen rövid hátsó túlnyúlással és ferde hátsó ablakkal. Az autó műszakilag megegyezik a napokban bemutatott S60-assal, még a motorválaszték is ugyanaz: négy- és hathengeres turbós benzinesekből, illetve öthengeres dízelekből áll.
A V60-as premierjét várhatóan még az év végén megtartják, de a gyártás beindítása csak 2011-re várható. Valószínűleg ez lesz az utolsó olyan Volvo, amely még teljes egészében a Ford koncepciója alapján készül, a későbbiek fejlesztésébe már a kínai Geely is beleszól majd.