A legtöbben az autóipar fejlődését, az új technikai megoldásokat elemzik a Genfi Autószalonon; azonban akad köztük olyan, akit pár perc erejéig le tud kötni egy irracionális mértékben ronggyá tuningolt X6. És a Hamann féle BMW mindenképpen ilyen autó.
A biturbós V8-as motort épp, hogy csak megpiszkálták: 670 lóerő lett belőle, és 780 newtonméteres maximális forgatónyomaték. Teljes egészében új a rozsdamentes acélból készült kipufogórendszer, az egész csomaghoz az ECU-t is hozzá programozták. Ha azt mondjuk, hogy 4.2 másodperces 0-100 sprint, és 300 km/h feletti végsebesség, az már mond valamit?
Az első lökhárítót hatalmasra cserélték, dupla LED-sorral mindkét oldalon, újak a küszöbspoilerek, extra a hátsó szárny, karbonszálas a motorháztető. Mégis, a legmeghatározóbb optikai elem a kiszélesített sárvédőív, ami alá még így is csak passzentosan férnek el a 23 colos kerekek. Progresszív rugókat szereltek a futóműbe, amitől 40 mm-el ül alacsonyabban az X6.
Dolgoztak rendesen a belső téren is, rengeteg kevlár szövet díszíti az elemeket. Az aroma-fényszauna világítás igaz, már soknak tűnik. Kevesen akarnak metál fekete, belülről ciklámen és magenta színben foszforeszkáló tuningautót.