Kivülről csak egy nagy fekete bogár a Brabus E V12 Coupé, pedig kevés ellenfele akadna a német autópályán.
Lassan megszokhattuk, hogy a bottroppi tuningmesterek minden létező Mercedes modellbe begyömöszölik ugyanazt az agyontuningolt V12-es, biturbó motort, az SV12 R-t. Hogy mégse legyen annyira unalmas ez a tevékenység, időről időre előhoznak belőle még néhány lóerőt. A 6,3 literes szörnyeteg ezúttal kerek 800 lóerős és 1420 Nm-re nőtt a maximális nyomatéka, így az E Coupé karosszériáját tollpiheként repíti. 100 km/h-ra 3,7, 200-ra 9,9, 300-ra 23,9 másodperc alatt gyorsítja, és a végsebessége is meghaladhatná a 350 km/h-t, ha az elektronika nem akadályozná meg a további gyorsulást.
Ahhoz képest, hogy a Bugatti Veyronon kívül szinte mindent állva hagy, a Brabus kupéja nem különösebben hivalkodó. A fekete fényezésen, a 19-es felniken és a nagy légbeömlőkkel szabdalt első lökhárítón kívül csupán egy kis hátsó légterelő jelzi, hogy valamivel több ez a Mercedes, mint egy gyári példány. Belül is inkább a minőségi anyagok, mint a sportos hangulatot erősítő kialakítás tűnik fel: a drapp-fekete kárpitozás határozottan elegáns összképet eredményez. A motor félelmetes erejének kordában tartásához persze kellett még néhány trükk. Ilyen a megerősített, ötsebességes automata váltó, amely képes elviselni az iszonyú nyomatékot, az állítható magasságú futómű és az önzáró differenciálmű, amely kiszámíthatóbbá teszi az autó viselkedését gyorsításkor.
A Brabusnál mindez ráadásul az utcáról besétálva megrendelhető, már ha valaki hajlandó 478 ezer eurót, azaz mintegy 128 millió forintot áldozni egy feleslegesen gyors túrakocsira.