A Gordini őrültek csalódottak lehetnek, hiszen az idei genfi kiállításon bemutatott kékszínű Clio műszakilag megegyezik a standard Clio RS-el. Itt az egyedi fényezés az új, a nagy kerekek és a dekorcsík, amitől a vagányabb lányok és a kompakt méregzsákokban hívők menten lemennek hídba.
Malta Blue-nak hívja a Renault ezt a kék színt, amit a baloldalon futó fehér dekorcsíkok törnek meg. A Clio arcát a fehér bajuszkával tették morcosabbá, de jól állnak az autónak a 17 colos fekete könnyűfém felnik és a hátsó diffúzor is.
Az RS belét sem hagyta érintetlenül a Gordini: egyedi sportülések, kék és fekete bőrrel körbevarrt kormány, kék szoknyás váltóbot, Gordini fémjelzett váltógomb, fehér számlapos fordulatszámmérő, körbeszegett műszerfal, különleges padlókárpit, sorszámozott plecsni a váltókulisszán. Akik szeretik az ilyen kisautókat, már biztosan felizgultak.
A motortérben sajnos semmi nem változott, a pörgős kétezer köbcentis motor ugyanúgy kétszáz lóerőt ad le, mint bármelyik mezei Clio RS. A Gordni Clio várható 2010 júniusában kerülhet az európai szalonokba.