A Hofele Design viszonylag hamar elkészült az új csúcs-Audi átiratával, de a sietség nem jelent félmunkát.
Az A8 külsejét viszonylag egyszerű eszközökkel igyekeztek feldobni: módosított lökhárítókkal, elöl 20, hátul 22 hüvelykes felnikkel, négy nagy átmérőjű kipufogóvéggel, küszöbtoldatokkal és az első sárvédőívek mögött vágott szellőzőkkel. Mindez arra épp elég volt, hogy oldja a formaterv konfekciókarakterét, és valamivel izgalmasabbnak mutassa, de nem annyira sok, hogy ízléstelenséggel vádolhassák a tuningkészlet tervezőit.
A külső részletek azonban csak az átalakítás egyik részét jelentik, a Hofele ugyanis az A8-as teljesítményét is igyekezett a látványhoz igazítani. A 4,2 literes FSI V8-asból 372 helyett 400, az azonos hengerűrtartalmú, dízel nyolchengeresből 350 helyett 395 lóerőt hoztak ki, ami 5,2, illetve 5,3 másodperces gyorsulási időt jelent 0-ról 100 km/h-ra. Mindehhez nagyobb méretű keréktárcsák és állítható hasmagasságú, tuning futómű jár. Ez utóbbival 40 és 80 mm között állítható az autó és a talaj közti távolság, ám csak 130 km/h alatt: ennél nagyobb sebességnél a futómű automatikusan visszaáll a gyári alapmagasságra.
Még nem árulták el, hogy a készlet mikortól és milyen áron válik elérhetővé az A8-ashoz, de annyi legalább egyértelművé vált a képek alapján, hogy az új, D4 kódjelű A8-as épp olyan hálás tuningalany lesz, mint bármelyik elődje.