Az ötszáz lóerős M7-es pótlék eddig csak száraz úton érezte otthon magát, de most elkészült az összkerékhajtású változat.
Az Alpina természetesen megtartotta az xDrive hajtásrendszer elemeit, csak a vezérlésen módosítottak: azt állítják, a nyomatékelosztást felügyelő program átírásával sikerült javítaniuk az autó viselkedésén, főként kanyarban, és nem csak a hátsókerék-hajtású B7-eshez, de a gyári összkerékhajtású változatokhoz képest is. A hajtáslánc beállításaiba korlátozott mértékben a sofőr is beleszólhat: egyszerre állíthatja a nyomatékelosztást az első és hátsó tengely között az aktív futóműelemekkel, így a változtatható karakterű lengéscsillapítással és az aktív dőléskompenzálással.
A komplikáltabb hajtás ugyan elvesz valamennyit az 507 lóerős, 4,4 literes, biturbó V8-as teljesítményéből, így az Allrad valószínűleg lomhább valamivel, mint a kétkerék-hajtású kivitel. Pontos adatokat egyelőre nem közöltek, de a jobb stabilitás és a téli használhatóság javulása mellett aligha lesz nagy érvágás, ha a gyorsulási idő 100 km/h-ra egy-két tizedet nő a hátsókerekes B7 4,7 másodpercéhez képest.
Az Alpina a New York Auto Show-n állítja ki először a B7 Allradot, ami nyilván nem véletlen: még mindig Észak-Amerika a legnagyobb piac az ilyen méregdrága tuningbálnák számára.