Az E osztály konfekciókarakterét oldják valamelyest a Brabus átalakításai, de épp csak annyira, hogy még ne vesszen el teljesen az eredeti karakter.
A tuningcég a nyitott modellhez teljes tuningpalettát kínál: dízelhez és benzineshez, négy-, hat- és nyolchengeres motorhoz egyaránt kapható teljesítménynövelő készlet. Ráadásul mivel a Mercedes ebből a típusváltozatból egyelőre nem kínál AMG kivitelt, a Brabus ezt a hiányt is megpróbálja pótolni. A kínálat az E250 CGI 1,8 literes turbómotorjának tuningjával kezdődik, ebből 204 helyett 230 lóerőt hoznak ki minimális átalakításokkal. Az E350 CGI V6-osának teljesítményét 292-ről 310 lóerőre emelik, az E250 CDI biturbó négyhengerese a beavatkozás után 204 helyett 232 lóerős lesz, az E350 CDI dízel V6-osából pedig 272 lóerőt hoznak ki az eredeti 231 helyett. A csúcsot azonban az E500 V8-asának átalakítása jelenti. Itt a hengerűrtartalmat is megnövelik 5,5-ről 6,1 literre, így 388 helyett 462 lóerő szabadítható az útra a gázpedál segítségével. Itt már a menetdinamikán is határozottan érezhető a teljesítmény növekedése: az autó 4,7 másodperc alatt érheti el a 100 km/h-t, és a sebességkorlátozás kiiktatásával a végsebesség is 300 km/h-ra növekedett.
A motorokon kívül egységes az átalakítókészlet: új lökhárítókkal, 2x2 csőben végződő kipufogórendszer, 17, 19 vagy 20 hüvelykes felnik, állítható magasságú és csillapítású sportfutómű, nagy teljesítményű fékrendszer és persze sportos, bőr kárpitozású belső kapható a nyitott E osztály minden változatához.