Az óriási ötajtóst még mindig káoszmintás ruhában teszteli az Audi, de legalább nappal, így jobban kivehetők a körvonalai.
A csapott hátú forma – már amennyire az örvénymintás festéstől látszik – alig tér el a tavaly bemutatott Sportback tanulmányétól, egyedül az első lámpák formája mutat egyértelmű különbségeket. Ugyanakkor az egyenesen végződő, masszív övvonal, a tető és a motorház íve, a méretek is stimmelnek. Úgy tudjuk, a végleges modell az Audi A6-os alapjaira épül – hasonlóan az A4 és az A5 Sportback közti kapcsolathoz –, de valamivel komolyabb motorválasztékkal készül majd. Az A7-esből valószínűleg kimaradnak a négyhengeres motorok, az alapkivitelekbe is V6-osok kerülnek, míg a csúcsváltozatok nyolchengeres motorokat kapnak.
Úgy tudjuk, a premierrel nem várják meg az őszi autószalon-szezont: az ősbemutatót augusztusban, a Moszkvai Autószalonon tartják, de persze Párizsban is látható lesz a típus október elején. A gyártás vélhetően még az idén megindul, bár elképzelhető, hogy a piaci bevezetésre egyes országokban 2011-ben kerül sor.