A japánoknak hiányzott egy komolyabb motor, de segítettek magukon. A végeredmény bő száz lóerő teljesítménytöbblet, igaz, egyelőre kísérleti jelleggel.
A Kizashi Turbo tanulmány egyfajta hiánypótlás. A Suzuki állítólag szerette volna beépíteni a szedánba a General Motors 3,6 literes V6-osát – a helyet is kialakították neki –, de mivel a két cég között megszűnt a korábbi részvényesi kapcsolat, a kérést az amerikaiak megtagadták. Állítólag ez az egyik oka, hogy a Road Race Motorsports megkapta ezt az előszériás Kizashi GTS-t turbósításra a Suzukitól. Így rendelkezésre áll egy elérhető teljesítménynövelési mód, amelyet anélkül próbálhatnak ki, hogy a Suzuki fejlesztési részlegén új projektet kellett volna indítani. A végeredmény: a 2,4 literes négyhengeres teljesítménye az eredeti 185-ről 290 lóerőre növekedett, ami elég ígéretes.
A prototípust persze úgy módosították, hogy megbirkózzon a többlet-teljesítménnyel: 19 hüvelykes kerekeket kapott alacsony profilú Dunlop gumikkal, ültetőrugókat és néhány légterelőt, így elvben készen áll, hogy felvegye a versenyt a Mazda6 MPS-sel vagy a legerősebb Subaru Legacykkal. Az egyelőre bizonytalan, hogy készülhet-e több a turbós Suzukiból, akár rendelésre, vagy egyedi példány marad.