Akit kizárólag az egységnyi pénzért kapott teljesítmény érdekel, jól jár a Switzer R911S-sel. 291 lóerővel többet kap, közel tízmillió forinttal olcsóbban, mintha a Porsche-szalonban költené el a fizetését.
Persze így sem nyerné meg a tuningolt Porsche az árversenyt egy Suzuki ellen, de mintegy 45 millió forintos árával jobb vételnek bizonyulhat a nemrég bemutatott 620 lóerős GT2 RS-nél.
Nem kevés tapasztalatot gyűjtött már az ohioi Switzer műhely Porschék tuningolásával: a 911 lóerős modell a P800 GT2-es autójuk továbbfejlesztése. A P800 esetében is a lóerők száma adja a típusmegnevezést – az a Porsche 3 másodperc alatt gyorsul 100 km/h-ra és 10,5 másodperc alatt teljesíti a negyed mérföldet. Csak találgathatunk, hogy 111 plusz lóerővel mire képes a legújabb fejlesztés.
Adottságai mindenesetre megvannak hozzá, hogy a döbbenetes teljesítményt ki is tudja használni. Külső tartályos, felfordított JRZ lengéscsillapítókat szereltek bele, egyedi hangolású karakterisztikával és válogatott rugókkal.
A motort természetesen átdolgozott, golyóscsapágyas turbókkal és méretes töltőlevegő-visszahűtőkkel erősítették meg, a nyomást pedig elektronikusan szabályozzák. A kopogásos égés elkerülése érdekében kizárólag versenybenzinnel üzemeltethető a gép.
Ha valaki tovább szeretné faragni a súly-lóerő arányt, a cég szénszálas műanyag elemekből álló súlycsökkentő csomagot is szállít az R911S-hez. Ezzel végleg esélytelenné válik a GT2 RS a képzeletbeli versenyben – ráadásul még a karbonszálas változat árát is durván egymillió forinttal a gyári konkurens alá lőtték be.