Eddig a Kia hétéves garanciaideje volt a csúcs, de a Chevrolet és az Opel egyetlen alkatrész erejéig rálicitál a koreaiakra is.
Az autókra persze továbbra is csak a kötelező minimumot adják, de talán azért, hogy az aggodalmakat eloszlassák, a Chevrolet Volt és az Opel Ampera hatalmas Li-ion akkumulátorára 8 év vagy 100 ezer mérföld – 161 ezer kilométer – garanciát adnak. Az LG Chem segítségével kifejlesztett alkatrész, amely 288 cellából áll, közel kétszáz kilogrammos, 110 kWh kapacitású, vízhűtéses, és bár a pontos árát nem tudjuk, úgy hallani, hogy az autó végleges árának legalább az egyharmadát az akkucsomag teszi ki. Korábban sokan azt jósolták, hogy két-három évnél a Volt akkumulátora sem bír majd többet, de a GM-nél azt mondják, a cellacsomag gyakorlatilag az autó élettartalmának egésze alatt hibátlanul üzemel majd – ezért is mernek ilyen hosszú garanciaidőt szabni.
A Volt valódi szériagyártása jelenlegi ismereteink szerint már az idén ősszel megkezdődik, de eleinte viszonylag alacsony példányszámot tervez a vállalat, és csak évek alatt tervezik felfuttatni a gyártást. Ez érthető is, annak fényében, hogy a GM eleinte biztosan nem nyer az autókon, sőt, várhatóan masszív veszteséget lesz kénytelen lenyelni minden eladott példánnyal. A gyártást azonban be kell indítani, mivel csak így van rá esély, hogy később csökkenhessen az akkumulátorok és más elektromos alkatrészek ára – és ezzel a konnektoros hibridek gyártása kifizetődővé váljon.
Jövőre már nem csak Észak-Amerikában lesz kapható a típus, de Európában is, Opel Ampera néven, ugyanezzel a speciális, T alakú óriásakkuval.