Az Audi komolyan veszi az önmérsékletet. 450 lóerőt tud az RS5, 4,6 másodperc alatt van százon, de a gyáriak 250 km/h-ra korlátozták a végsebességét. Így aki megvette a bőven húszmillió fölötti áron kínált kupét, a német autópályán több ellenfélre talált, mint amennyit az autó teljesítménye alapján megérdemelt volna.
Véget vetett a vezeklésnek az MTM: mintegy négyszázötvenezer forintért bárkinek kiveszik az elektronikus tiltást a motorvezérlőből, amivel egyből 303 km/h-ra ugrik az RS5 végsebessége. Teljesítménynövelő intézkedések nem is szükségesek ehhez, bár lehet, hogy a maximális teljesítményét 8250-es fordulaton leadó V8-asból nem is lenne könnyű többet kicsikarni.
Ha az ügyfél feltétlenül szeretne több pénzt elkölteni az MTM-nél, egy sportosabb kipufogórendszerért ott hagyhat még durván egy milliót, de 19, illetve 20 colos felnikből is bőséges a választék. Ígérik, hogy hamarosan elkészülnek az átdolgozott futóművel - azzal legalább érintenék a klasszikus tuning egyik területét.