Mennyi az esélye, hogy behergelt operatőrrel és fényképezőgéppel érjünk utol egy BMW prototípust az autópályán, még ha München mellett is?
Pistával megtörtént, a következőképp számolt be az esetről: „A hétvége munkával telt. Essen felé hatoltunk éppen, mikor péntek kora délután a korlátozás nélküli német sztrádán, Münchentől nem messze kielőztük ezt. Azonnal lelassítottam a külsőben és szóltam Tominak, az operatőrnek, hogy készítse a kamerát és a fényképezőgépet (kompakt kis Pana), mert rövidesen dolga lesz. Előzött is szépen, sorban mindenki, mikor a BMW mellénk ért, ráálltam a gázra, hogy tovább képben maradjon. Átnézett, meglátta Tomi kezében a méteres kamerát és azonnal padlózott. Még éppen sikerült hátulról lekapni, aztán az első lehajtón gyorsan el is tűnt. Nem befőttesgumi hajthatta, ami 190-ről így ellép, abban van kraft, pedig toltuk mi is rendesen. Sebaj, képben megvan, az a lényeg. Első kézből. Fene tudja, szerintem még nem az elsőkerekes, akkor nem kéne ekkora hosszú orr. Majd meglátjuk.”
A következő egyesről még nem sokat tudni. Úgy néz ki, egyelőre marad a hátsókerék-hajtás, de a Megacity modellek kedvéért egy picivel nagyobb lesz, mint a ma kapható változatok. A motorválasztékban csak mutatóba marad egy-két klasszikus soros hathengeres – a hírek szerint nagyrészt négyhengeres turbómotorokat használnak majd, bár nem kizárt, hogy már ebben a típusban is felbukkan egy-két kisebb háromhengeres. A típus bemutatója eddigi értesüléseink szerint 2011 második felében esedékes, de ez csak a csapott hátú változatokra vonatkozik: a kupét és a kabriót csak évekkel később váltják le.