Valószínűleg a leggyorsabb pénzért kapható S osztályú limuzin az R800 – azoknak szánják, akik kevesellnék az S 65 AMG képességeit.
Az autó teljes neve Brabus SV12 Biturbo R800, ami nagyjából el is mond mindent azoknak, akik ismerik a cég korábbi modelljeit. Ugyanaz az SV12 R jelzésű ikerturbós, 6,3 literes, tizenkét hengeres motor kerül bele, amelyet az E osztályhoz egy ideje már kínálnak. A 800 lóerős szörnyeteg 1420 Nm csúcsnyomatékot adhatna le, de a váltó védelmében a csúcsértéket 1100 Nm-re kellett korlátozni. Így sem túl valószínű, hogy akad olyan élő ember, aki gyengének találná a Brabus-féle S osztály dinamikáját, vagy akár maradéktalanul kihasználná a benne rejlő lehetőségeket. A luxuslimuzin ugyanis 3,9 másodperc alatt érheti el a 100 km/h-t és 10,3 alatt a kétszázat, a végsebessége pedig 350 km/h, vagyis hosszú és üres autópálya-egyenesekben is csak néhány szupersportkocsi veheti fel vele a versenyt.
A brutális motor önmagában persze sok lenne a többi gyári alkatrésznek, így sok egyéb részleten is változtatni kellett. Elöl például 380x36 mm-es belső hűtésű tárcsákat és 12 dugattyús nyergeket, hátul pedig 355x28-as tárcsákat és hatdugattyús nyergeket alkalmaztak, hogy megbízhatóan meg tudják állítani a hatalmas testet. Egyes karosszériaelemeket is módosítani kellett, hogy nagy sebességnél se termeljen túl sok felhajtóerőt, és ahogy a cégtől már megszokhattuk, hatalmas kerekeket kínálnak az R800-ashoz, többféle kivitelben. A vásárlók 19 és 21 hüvelykes felnik közül választhatnak – a nagyobbakra elöl 265/30-as, hátul 295/30-as gumikat szerelnek. A komplikált, légrugós aktív futómű alapvetően a gyári maradt, de készítettek hozzá egy elektronikus modult, amely másfél centivel lejjebb süllyeszti az autót.
Az óriás-Brabus árát egyelőre nem ismerjük, de valójában nem is nagyon fontos: akinek a pénztárcája a legekre nyílik ki, az biztosan a Brabusnál áll majd sorba, hiszen ebben a méretkategóriában senki más nem kínál ilyen brutális erejű, rendszámos luxusautót.