A Quattro Gmbh. mérnökei nem végeztek félmunkát: a GT4-ben nem maradt egy csepp kompromisszum sem. A TT-RS-ből átépített gép versenyzésre készült, azoknak a komoly amatőröknek, akik limitált költségvetéssel vágnának bele a sportkocsi-versenyzésbe.
Az új TT változatot Sanghajban mutatták be a helyi versenypályán megrendezett DTM futamon, ahol a legendás Audi pilóta, Frank Biela mutatta meg néhány kör erejéig, hogy az átdolgozott TT mire képes. Az autó igazán látványos, hatalmas légbeömlőivel a lökhárítóban, cápakopoltyúkkal az első kerekek felett, nagy nyílásokkal a motorházfedélen, porig ültetett futóművel, mélyre lógó kötényekkel és feltűnő hátsó spoilerrel. A mérnökök elsősorban a belső tér lecsupaszításával, valamint a fékrendszer cseréjével és az állítható futóművel javítottak az autó viselkedésén, a hajtásláncban viszont csak a verseny-diffizár az újítás, a motor teljesítménye maradt 340 lóerő. A duplakuplungos S-tronic váltó is maradt, a gyáriak szerint nyilván bőségesen elég versenycélokra is. Ezeken kívül a kötelező elemek – kagylóülések ötpontos övekkel, masszív bukókeret, tűzoltó készülék és biztonsági üzemanyagtartály – jelentenek további eltérést az utcai TT-hez képest.
Bár az Audi egyelőre csak prototípusként emlegeti a GT4-est, azt azért elárulták, hogy nagyjából 120 ezer euróért vesztegetnék, elsősorban Ázsiában és Európában.