Jóval kisebb, mint a Jazz, de ötajtós, és az ígéretek szerint meglehetősen tágas. A Honda is beszáll a városi törpeautók versenyébe.
A Honda régóta nem kínál igazán apró városi autókat Japánon kívül, de úgy néz ki, rájöttek, hogy érdemes lefelé bővíteni a kínálatot. A Brio csupán 3,61 méter hosszú, 1,68 méter széles és 1,48 méter magas, azaz 29 centivel rövidebb a Jazznél. Ugyanakkor ötajtós, és állítólag nagyon igyekeztek a tervezők, hogy elérjék a lehető legjobb térkihasználást. A formaterv ismerős lehet, a januárban bemutatott New Small Car tanulmány vonásai fedezhetők fel rajta, bár azonosságról túlzás lenne beszélni. Mindenesetre itt is felbukkan az autó orrán induló, és az egész karosszérián végighúzódó, hátrafelé erősen emelkedő borda, és a hátrafelé szűkülő oldalablak-sor – ezekkel a trükkökkel sikerült egész sportos, és ugyanakkor erőteljes karaktert kölcsönözni a járműnek. A sportosság persze inkább illúzió, hisz a Briót ugyanaz az 1,2 literes, 78 lóerős motor hajtja, amely az olcsóbb Jazzekbe is bekerül. Ennek köszönhetően a fogyasztási átlag ugyan 5 liter körül alakulhat, viszont nem valószínű, hogy a kiskocsi dinamikusabb volna az átlagnál.
A Brio gyártása egyelőre Thaiföldön folyik majd, és a típust elsődlegesen Indiának és Délkelet-Ázsiának szánják. Arról nem is hallani, hogy Európában, Kínában vagy más nagyobb piacon bemutatnák, bár csodálkoznánk rajta, ha a Honda nem próbálna meg ezekre a piacokra is betörni az új kiskocsival.