Mindent megtudtunk az eleinte titokzatosnak tűnő Stratos remake-ről. A fanatikus német mecénás megbízásából Ferrari alapokra épített egyedi darabot valódi germán precizitással reszelték tökéletesre. Gyorsabb lett, mint az F430, amelyből az alkatrészek többsége származik.
A legendás Stratos formatervét minimális igazításokkal sikerült rátapasztani a húsz centivel rövidített F430 Scuderia platformra, ráadásul teljes egészében szénszálas műanyagból készítették a kasztniját. Így sikerült lefaragni a tömegét úgy, hogy az 1247 kiló ígéretes 44:56 arányban nehezedik a tengelyekre. Ennek megfelelően ügyesen mozog az aszfalton, ahogy azt a bemutató videón láthattuk.
Úgy tűnik, befejezték a finomhangolást is, hiszen már hivatalos adatokat olvashatjuk a New Stratos honlapján. Nem véletlenül büszkék a teremtményükre, hiszen 3,3 másodperc alatt gyorsul százra, 9,7 alatt kétszázra és 274-nél áll meg a kilométeróra mutatója. Ehhez kicsit belenyúltak az F430 motor vezérlésébe és egyedi kipufogót szereltek rá, így érték el az 540 lóerős csúcsteljesítményt.
Játékszernek - aminek készült - nem rossz, bár kissé túlzásnak tűnik egy közepes méretű vagyont eltapsolni egy egyedi autó építésére. De ha így szeretnének tisztelegni a hetvenes évek rali-ikonja előtt, ne burzsujozzuk le őket, az eredmény szép.