Egy veterán ruhába bújtatott Ferrarihoz képest elég nagy port kavart fel a Michael Stoschek által egyedileg legyártatott New Stratos. Állítólag három millió euróba került neki a huncutság, de fanatizmusból tolta a pénzt talicskával a fejlesztésbe, hogy legyen egy modern technikával megtömött retróautója. Most viszont azt pletykálják, már negyven vevőjelölt jelentkezett, hogy befizetnének egy másolatra, akár 400 ezer euróért.
Ha ez igaz, hülye lenne a német üzletember elszalasztani a profitszerzési lehetőséget. Igaz, hihetően állította, hogy a rövidített Ferrari F430-as platformra meglehetősen nagy felhajtással megépített és tesztelt New Stratost kizárólag kedvtelésből gyártatta le a Pininfarinánál, de nem zárta ki egy kisebb sorozat lehetőségét sem, amikor konkrétan megkérdezték.
Az olasz karosszériagyártó gyorsan be is ütötte a számológépbe a százezer eurót, amennyiért egy F430-as donort kapnának, meg további háromszázezret az átalakításért, így jött ki a százmilliós vételár - forintban. A szénszálas karosszéria legyártását és a Ferrari kurtítását ennyiért valószínűleg mások is vállalnák, de az eddig látottak alapján valóban szépen kidolgozott, és német precizitással tesztelt kis sportkocsiról van szó.