Az összeállítás ugyanaz, mint az 1981-es San Remo Rallyn: a legendás pilóta ismét a Porsche 911 SC raliautóval áll rajthoz, és egykori navigátora, Christian Geistdörfer is mellé szegődik egy kis nosztalgiázásra. Csak a helyszín változott: ezúttal Tasmániában száguld a legendás trió.
Röhrl 1981-es San Remo-beli ámokfutására még ma is sokan emlékeznek. A német csak egy műszaki hiba miatt nem nyerte meg a futamot, de sokáig vezetett, bár a gyári Porsche 911-es raliautó ekkor már teljesítményben is hátrányban volt a konkurensekkel szemben, és a vetélytársak egy része már összkerék-hajtásra váltott, míg Röhrlék gépe csak hátul hajtott. Ezt a majdnem győzelmet ünneplik most azzal, hogy a kérdéses autóval rajthoz állnak a Targa Tasmania ralin. Ez egy bő 2000 kilométeres verseny, zömmel laza burkolatú utakon, így Röhrl és navigátora ismét bemutathatja, hogy mit tud kihozni a régi Porschéből.
Mindez persze már nem tétre megy – nyilván a résztvevők is inkább szórakozásnak fogják fel, mint komoly versenynek – de így is jó látni, hogy a 64 éves kétszeres világbajnok még mindig nyomja a pedált.