Annyit nézegettük már az i3-ast és az i8-ast, hogy lassan azt hisszük, néhány hónap múlva itt lesznek a kirakatban, pedig még legalább két-három év, amíg megvehetjük őket. De már az is kezd körvonalazódni, mi jön a két első i után.
A városi törpeautónak szánt i3-ast és az i8-as luxuskupét az i4 és az i5 fogja követni, ha hihetünk a pletykáknak. Az i4-es az eggyel kisebb számmal jelölt testvére technikáját venné át, de két- vagy háromajtós, kupé kasztnit kapna, és jóval sportosabbra hangolnák öccsénél. Az i5-ös ezzel szemben egy családi négyajtós lesz, amely az i8-as alapjaira épül, annak komoly hajtásláncával, amely elég erős ahhoz, hogy sportosan mozgasson egy nagyobb szedánt is.
Ami közös minden i-ben, az a ma még űrtechnikának számító karbonszerkezet, amelyen a BMW évek óta dolgozik, hogy olcsóbb, elérhetőbb legyen. Ha tartják a menetrendet, és 2014-ben bemutatják az i8-ast, az évtized második felére talán már lesz akkora tapasztalatuk a sorozatgyártásban, amivel tényleg le tudják szorítani elviselhető szintre a későbbi modellek árát.