Újra támad a legszörnyűbb autók gyártója
Ezúttal a Frankfurti Autószalonon láthatjuk viszont a koreai márkát, de egyelőre úgy néz ki, nem készülnek újabb merényletre a szépérzékünk ellen. A vadiúj XUV 1 a Miniére emlékeztető formájával és méreteivel nem különösebben eredeti darab de nem zárható ki, hogy egy majdani szériaváltozat akár még sikeres is lehet.
A SsangYong láthatóan új utakon próbál szerencsét: először készítenek négyméteres városi kisautót, amelyből akár viszonylag nagy mennyiséget is el lehetne adni. A XUV 1-est olyasfajta gépnek szánják, mint a Nissan Juke-ot, amely azóta átvette a szép emlékű Rodiustól a legérdekesebb arcú autó címét. A koreaiak azonban is ilyen szempontból próbálják megverni a Nissant, inkább komoly érdeklődésről, és tülekedő vásárlók hadáról ábrándozhatnak. Nem is egész lehetetlen, hogy megtalálják a számításukat, hiszen a gép – legalábbis amennyire ez a fekete alapon fekete fotókról kivehető – egész kellemes megjelenésű. Belül állítólag a széles határokon belül variálható ülésekkel kápráztat el: az ülőhelyek 1+1+2 illetve 1+3 mintázatban is elhelyezhetők benne.
Az persze bizonytalan, hogy a tanulmányból mikorra lehet sorozatban gyártható modell, de a pénzhiány többé nem lehet kifogás, hiszen a Ssangyong mögött most az indiai Mahindra áll, amely a koreai márkán keresztül szeretné elérni a nemzetközi piacot.