Őrültek vagy zsenik?
Vettel és a Red Bull Racing segítségével az Infiniti 2016-ra szeretné megháromszorozni az eladásait.
A prémium szegmens 10 százalékát szeretné magának az Infiniti 2016-ra, nyilatkozta a cég veztője az Autocarnak. Számokra fordítva ez azt jelenti, hogy a jelenlegi 170 ezer eladott darab helyett 500 ezer autót szeretnének értékesíteni évente.
Merész kijelentés ez ilyen nehéz időkben, de a japánok nagyon optimisták. Az elkövetkező években több új modellel támadnak majd, és be szeretnének törni új piacokra. Andy Palmer kommunikációs igazgató elmondta: 2016-ra 70 országban szeretnék forgalmazni az autóikat – jelenleg 38 országban vannak jelen.
Mikor 2008-ban az Infiniti Európába jött, kevesen ismerték, és a helyzet azóta sem sokat változott, most azonban Sebastian Vettel és a Red Bull Racing sikerei miatt bíznak benne, hogy a Formula-1-es csapat támogatása nekik is meghozza a hőn áhított ismertséget. A versenyistálló és az autógyártó között létrejött szerződés eredetileg csupán marketing célokról szólt, most azonban elmélyítik a kapcsolatukat. A jövőben az RBR a fejlesztésbe is beszáll majd, és a KERS-szel kapcsolatos tapasztalataikkal segítenek majd az Infinitinek.