Itt az új trágyahordó Chevrolet
A Chevrolet is erősíteni próbál a pick-up piacon, amely elsősorban a Távol-Keleten és Latin-Amerikában domináns. Épp ezért a GM – legtöbb vetélytársához hasonlóan – Thaiföldön gyártja az új Coloradót, közel a legnagyobb felvevőpiacokhoz.
A Colorado tervezői is követték az aktuális divatot, igyekeztek a pick-up fülkéjét személyautós formákkal színesebbé tenni. Ugyanakkor nem használtak különösebben eredeti formákat: elöl hozzáigazították a gép orrát a jelenlegi Chevrolet egyen-arculathoz, oldalról pedig a korábbi kockaformákba itt-ott néhány ívet is becsempésztek. Ez annyira elég, hogy a gépet egyértelműen meg lehessen különböztetni a konkurenseitől akár a jelvények és feliratok nélkül is – ami persze nem kevés egy olyan kategóriában, ahol öt-hat éve még az összes modell ugyanolyan baltával faragott formatervvel készült.
A technika persze csak részleteiben változott, a recept maradt a régi. Az új modell is alvázas – terepre, rossz utakra még mindig ez a legjobb megoldás – és háromféle hosszúságú fülkével készül, így a különféle első és hátsó felépítmények variálásával összesen 26 féle változatot alakítottak ki. A Colorado kétféle motorral lesz kapható, a 2,5 literes 150 lóerős és 350 Nm a csúcsnyomatéka, míg a 2,8 literes Duramax dízel 180 lóerőt és 470 Nm-t adhat le. A motorokhoz ötfokozatú automata váltó, vagy hatsebességes automata kapcsolódhat.
A Chevrolet eddig nem forgalmazta a Coloradót Európában, de nem kizárható, hogy ezt a modernebb összhatást keltő változatot beillesztik majd az itteni modellkínálatba is.