Elképzelhető, hogy a Saabot most már semmi nem menti meg a csődtől. Egyetlen autót gyártottak fél év alatt, a gyártás jelenleg is áll, és nem érkezik a Kínából ígért tőkeinjekció.
A svéd gyár megmentésének sokadik felvonása volt Zhejiang Youngman Lotus Automobile-tól és a Pangdától érkező 93 millió dolláros, a gyártás azonnali újraindításához szükséges gyorssegély – mely mind a mai napig nem érkezett a cég számlájára.
Az összeg meg nem érkezésével párhuzamosan egyes források megszellőztették a szintén kínai Geely Automobile és a Saab közeledését, melyet előbbiek a hét végén már hivatalosan is tagadtak. A Geely név nem kizárólag a kínai autókatalógusokból lehet ismerős: ők vették meg még 2010 márciusában a Volvót – köszönik, de a svéd autóiparba további márkákon keresztül nem akarnak jobban beleugrani.