Rég pletykálnak róla, hogy a Corvette tervezői áttrénének a középmotoros építésre, és bár ez eddig nem történt meg, most mégis képet alkothatunk róla, hogy milyen volna, ha a nagy V8-as hátra költözne. A Chevrolet ugyanis olyan prototípust épített a Grand-Am sorozatra, amely a Corvette vonásait viseli.
A Daytona prototípusok szabályai alapján épített sportkocsinak persze nincs sok köze az utcai Corvette-ekhez, ezt a gépet az utolsó csavarig versenyzésre építették, legfeljebb a motorjának lehet köze a sportautó-legendában használt V8-as LS blokkokhoz. Ám még erről sem tudunk semmi biztosat: a gyáriak egyelőre hallgatnak róla, hogy a látványos formák alatt miféle technika rejtőzik. Maga a Chevrolet is azt hangsúlyozza, mekkora változást hozhat, hogy a prototípus nem a megszokott, sematikus formát kapta, amely évek óta a Daytona prototípusok sajátja.
A gyáriak arra utaltak, hogy ezzel a géppel nem csupán nyerni szeretnének, de megpróbálnak új arcot adni az amerikai sportkocsi-versenyésnek. Ha bejön a számításuk, a jövőben talán más gyártók is beszállnak a versengésbe, hisz egy jellegzetes Porsche vagy Ford stílusjegyeket hordozó autó győzelmények sokkal nagyobb reklámértéke lehet, mint ha egy darab földhöz vágott gyurmára emlékeztető gép viseli a gyárak emblémáit.