Az elmúlt hónapok bizalomvesztése után egy hosszú út vár most a GM-re, hogy visszaszerezze a Chevrolet Volt megtépázott hírnevét. Ahogy arról már többször beszámoltunk, az Amerikai Nemzeti Közlekedésbiztonsági Hivatal (NHTSA) vizsgálatot indított a Volt ügyében, miután az egy rutin töréstesztet követően lángra kapott.
A GM ezután módosított az autó akkumulátorán, első sorban annak védelmén. A NHTSA a múlt héten kijelentette, hogy a Volt most már biztonságos, ugyanannyira tűzveszélyes, mint bármely más modell.
A GM-et ért kár jelentős, hisz' a vásárlók bizalma erősen megrendült – ahogy ezt a januári értékesítési adatok mutatják. A következő hetekben ezért erős reklámkampányba kezdenek. Egész oldalas hirdetéseket jelentettnek meg az Egyesült Államok tizenkkilenc, nagy olvasottságú lapjában, többek közt a The New York Times-ban, valamint televíziós reklámokban próbálják meggyőzni a potenciális vevőket arról, hogy a Volt biztonságos és jó vétel.
A kampány egy eleme az a reklámfilm, amely bemutatja, hogy milyen egy reggel a hamtrammcki gyárban.