A Renault egy kicsit magáénak is érezheti a Red Bull csapat sikerét, hisz az ő motorjaik dolgoznak a bajnok versenyautó farában. Ennek megfelelően építettek egy mérgesebb változatot egyik legsportosabb utcai autójukból, a Clio RS-ből, amely a versenygép nevét viseli.
Régi hagyományt követ ezzel a Renault, hisz már a 90-es években készítettek a Clióból Williams változatot, amely az akkori bajnok F1-es partnerük után kapta a nevét, és most ugyanezt teszik a Red Bull istálló nevét felhasználva. Ezúttal azonban nem piszkálták meg a műszaki alapokat: a Clio RS kétliteres négyhengeres motorja a maga 203 lóerejével így is eléggé hegyes, és a 6,9 másodperces gyorsulás 100-ra, illetve a 225 km/h-s végsebesség is bőven elég a sportos autózáshoz. Így a tervezők inkább a körítésre koncentráltak. A fekete karosszériát sötétszürke kockás tetővel és sárga első légterelővel, illetve hátsó diffúzorral igyekeztek látványosabbá tenni, a kerekek pedig sötétszürke, 18 hüvelykes felnikből és nagy tapadású Bridgestone RE050A gumikból állnak össze. Belül Recaro sportülések, néhány extra díszítőelem, és speciális fedélzeti elektronika fogadja a majdani tulajdonosokat. Ez utóbbi a menetteljesítmény-adatok mérésére is alkalmas, például lekérhető a százra gyorsulás ideje, ami a gyáriak szerint elősegíti a vezetési stílus tökéletesítését.
A rossz hír az, hogy az RB7 csak öt országban lesz kapható: a 27 900 eurós gépet Franciaországban, Spanyolországban, Svájcban, Belgiumban és Ausztriában forgalmazzák majd, azaz aki ilyen gépet akar, kénytelen lesz szürkeimportban beszerezni.