A 206-os 1998-ban mutatkozott be, és nyolc évig a Peugeot csoport legnépszerűbb modellje volt. A 207-es érkezésekor azonban nem küldték nyugdíjba: előbb csak az árán csökkentettek, majd egy kicsit át is szabták, hogy a 207-es szerényebb testvérének tűnjön, így 2010-től 206+ néven árulták tovább.
Az idős típus végzetét a következő modellváltás jelenti: miután a 208-ast piacra dobják, a 207-esből lesz a következő jóárasított modell olcsó motorokkal és minimál-felszereltséggel. A két generációval ezelőtti régiséget így már nem lenne miért a kínálatban tartani. Lehetséges persze, hogy Iránban, netán Kínában folytatják a gyártást a PSA helyi partnerei, de Európában már biztosan nem készül több a 206-osból.
A Peugeotnál abban reménykednek, hogy a 208-as képes lesz megismételni a 206-os elképesztő sikerét - a régebbi modellből csak 2009-ig 6,8 millió példányt tudtak értékesíteni - bár minimum kétséges, hogy ez sikerülhet-e, hisz a Peugeot kisautók legfontosabb piacán, Európában az elmúlt évek során a kereslet szinte folyamatos csökkenése volt jellemző ebben a szegmensben.