A Honda S2000 1999-ben jelent meg a gyár negyvenedik születésnapján. Tíz évig gyártották, amikor a Honda úgy döntött, hogy befejezi a kétüléses autó gyártását. A hátsókerék-hajtású roadsterből úgy 112 ezret készítettek, de még fontosabb a haszon, amit a Honda arculatának alakításával hajtott. Van, aki ilyennek képzeli a folytatást, de korántsem biztos, hogy a terv illene a japánok elképzeléseihez.
Többször hallottunk már olyan pletykákat, hogy dolgoznak a második generáción, de biztosat eddig nem tudunk. Van azonban, aki nem nyugszik bele, hogy a japánok hanyagolják a könnyed sportkocsik kategóriáját: Michael McGee grafikus hallgató elkészítette a lehetséges utód terveit, igaz, egyelőre kicsinyítve. Az elképzelés eléggé meredek, ajtók egyáltalán nem volnának a gépen, bejutni pedig a teljes karosszéria megemelésével lehetne.
A legszebb az egészben, hogy bár sokminden egyébre emlékeztet - van benne egy kevés a BMW i8-ból és a KTM X-Bowból, a fura tanulmány jól hozza az egykori sport-Honda jellegzetes karakterét. A jó hír az, hogy McGee munkáját a Honda is támogatta, így van rá remény, hogy merítenek belőle néhány ötletet az S2000-es program folytatásához.