Valószínűleg a legunalmasabb luxuskocsi volt az elődje, talán ezért is próbálták feldobni az összképet a japánok néhány kölcsönvett ötlettel.
A Honda Európában ugyan már nemigen próbálkozik a Legend forgalmazásával, de Észak-Amerikában tartaná a lépést legalább a Lexus és az Infiniti sikereivel. A Legend ottani testvérmodellje, az Acura RL viszont ódivatú és unalmas autó, így nem igazán kapkodnak érte. Az utód, az RLX talán változtathat ezen, bár itt sem látszik a vad újító szándék. A védjegy-hivatalból kiszivárgott, digitális modellből származtó képek alapján egész pontosan felmérhető, hogy milyen lesz a gép. Az orra leginkább egy Honda Accordéra emlékeztet, a hátsó traktus viszont egyértelmű BMW nyúlás a hátsó ajtók ablakainak ívesen lecsapott végét és a hátsó lámpák formáját látva. Hogy ennyi elég lesz-e a sikerhez, azt persze nem könnyű felmérni, de az Acura nem lóg ki nagyon a sorból, legalábbis ha azt nézzük, hogy a nemrég bemutatott Lexus GS-en is láthatók a BMW-s hatás jelei.
Az Acura műszaki szempontból nem változtat sokat a modellen: marad a keresztben álló, 3,5 literes V6-os motor és az SH-AWD összkerék-hajtás. Lesz tisztán benzines változat 315 lóerő körüli teljesítménnyel, a csúcsmodellbe azonban két villanymotoros hibrid hajtáslánc kerül, 375 lovas összteljesítménnyel. A tervezők inkább a helykínálat bőségesebbé tételére, illetve a csúcstechnikát képviselő szórakoztató és biztonsági felszerelések felsorakoztatására helyezik a hangsúlyt.
Az RLX hivatalos bemutatóját még az idén megtartják, de egyelőre nem tudni, hogy bevetik-e a típust Észak-Amerikán kívül, esetleg Honda márkajelzéssel, vagy ez a típus is megmarad helyi különlegességnek, mint számos más Acura modell.