A brit márkának nem megy olyan jól, mint a német konkurenseknek, de úgy néz ki, azért igyekeznek tartani a lépést. Ezúttal két újdonságot vezetnek be szinte egyszerre, egy új hathengeres motort és az összkerék-hajtást. A friss műszaki megoldások mindkét Jaguar limuzinban felbukkannak a következő év során.
Az 5 literes V8-as szívómotort egy vadiúj, 3 literes, kompresszoros V6-ossal váltják le, amely az XF-en és az XJ-n kívül a Type-F sportkocsiba is bekerül majd. A motor 340 lóerős, azaz vagy 45 lóerővel gyengébb, mint a korábbi nyolchengeres, viszont nyomatékosabb karakterű, és takarékosabb annál. A nyolchengeres blokk persze marad, de úgy tudjuk, a jövőben már csak kompresszorral lesz elérhető 470 és 550 lóerő közti teljesítménnyel.
A másik újdonság az összkerék-hajtás, amely iránt egyre nagyobb kereslet mutatkozik a luxusautók piacán. A hagyományosan hátsókerék-hajtású modelleket forgalmazó BMW és Mercedes is egyre több összkerék-hajtású autót ad el mostanság, nem csoda, hogy a Jaguar is bemutatja saját 4x4-es modelljeit. Az új hajtásrendszer a gyáriak ígérete szerint jól tapadó felületen alig fog beleszólni az autó viselkedésébe – a nyomaték zöme ilyenkor a hátsó kerekeknek jut – de csúszós felületen akár a teljes vonóerő 50%-a is az első kerekeknek juthat. Így elsősorban esőben és havon válik sokkal biztonságosabbá a Jaguarok viselkedése. Az összkerék-hajtást egyelőre csak az új kompresszoros V6-os motorral párosítják, de nem kizárt, hogy később a többi motorhoz is elérhetővé teszik.
Ez a frissítés csupán egy apró lépés abban a folyamatban, amelynek a Jaguar-Land Rover csoport kínálatának teljes megújítása a célja. Hamarosan megérkezik a negyedik generációs Range Rover, és a Jaguar F-type is.