Ha elkészült volna, ez lett volna minden idők legérdekesebb sportkocsija. Éveket dolgoztak rajta, de úgy néz ki, lemondtak a gyártásáról: egyszerűen túl drága lenne.
Bő két éve, 2010 végén Párizsban leplezték le a Jaguar C-X75 tanulmányt, amely a brit márka visszatérését hirdette a szupersportkocsik kategóriájába. Az autóba azonban nem valami hagyományos V8-as vagy V12-es sportmotor került, amely megfelelt volna a Jaguar hagyományainak, hanem két kis gázturbina, és két villanymotor alkotta hibrid hajtásrendszer. Hasonlót még nemigen próbált senki autóba építeni, és a lehetséges problémákkal a Jaguar szakemberei is tisztában voltak, így készült egy másik hajtáslánc-koncepció is, 1,6 literes négyhengeres turbómotorral a gázturbinák helyett. Mindkét rendszer hasonló, 7-800 lóerős összteljesítményt adott volna, és a célok között volt, hogy az autó a komplikált hajtás ellenére ne legyen nehezebb 1,35 tonnánál.
A csúcstechnika fejlesztésébe a Williams F1-es csapatot is bevonták, ahol a versenyautókhoz kifejlesztett karbon-lendkerekes KERS rendszer utcai modellekbe való változatát is fejlesztik, és persze akadnak tapasztalatok a karbonszálas karosszéria-tervezésben is. Az előzetes számítások szerint az autó 2,8 másodperc alatt gyorsult volna 100 km/h-ra, és akár 6 másodperc alatt is elérhette volna a 160 km/h-t, viszont száz kilométert tisztán elektromos üzemben is megtehetett volna.
A szuperautó tökéletes lett volna arra, hogy a Jaguart fejlettebbnek láttassa a még a német konkurenciánál is, de így is hatalmas anyagi kockázatot jelentett volna a fejlesztés. A végső meghátrálás azonban csak az elmúlt hetekben dőlt el. Az európai autópiac mélynek és hosszú távúnak tűnő krízise a Jaguar bevételeit is negatívan érinti, és bár Észak-Amerikában és Kínában erősödhetnek, úgy döntöttek, leállítják a méregdrága öko-sportkocsi fejlesztését, nehogy az ezzel járó költségek vigyék el a várható hasznot.
A Jaguar márkaigazgatója, Adrian Hallmark azt mondja, miután lezárják a projektet jövő májusban, a Williamsszel megszakad minden hivatalos kapcsolat, de abbéli reményét is kifejezte, hogy a jövőben ismét együtt dolgozhat majd a két vállalat.