Rüsselsheimben a létező legegyszerűbb receptet kapták elő az Adam Rocks tanulmány elkészítésénél: terepjáró-stílusban alakították át a típust. Valódi terepjárásról persze szó sincs, de ez az ilyen autók tulajdonosait a legritkább esetben zavarja: itt a fellépés a lényeg.
Az autóról egyelőre csak vázlatokat mutattak, de így is egyértelmű, hogy mit várhatunk: körben vaskos műanyag idomokat, kartervédő-imitációt és hatalmas felniket. A tanulmányt ezen felül színes vonalakkal szabdalt futófelületű gumiabroncsokkal, és érdekes, C alakú első indexekkel bolondították meg. Az elektromos vászontető már csak hab a tortán, bár ez az a részlet, amely jó eséllyel a szériamodelleken is megjelenik, hisz hasonló megoldással tarol a Fiat 500C és a Citroen DS3 is.
Azon sem csodálkoznánk, ha a közönség reakciójától függően később egy ilyen, terepesített, bár műszaki alapjait tekintve változatlan Adam is megjelenne a kínálatban – végülis ez a stílus még ma is menőnek számít. Nem beszélve arról, hogy körben a fényezetlen műanyagok még hasznosak is – ezeken sokkal kevésbé látszik egy koccanás, vagy szerencsétlen járdaszegély-ugratás nyoma, ha pedig mégis látványosan sérülne, olcsóbb és egyszerűbb javítani.
Az Adam Rocks a Genfi Autószalonon lesz látható, azt azonban még nem tudni, hogy a szériaváltozat, ha lesz, mikorra készülhet el.