A LaFerrari alapjaira épülhet a Maserati következő csúcsmodellje, az MC12-es utóda. Egyelőre csak pletykák szólnak az újabb közösködésről, de a Fiat révén szoros rokonságban álló sportautó-márkáknak egészen biztosan nem jelente gondot az osztozkodás.
A Maserati 2004-ben állt elő az MC12-vel, amely mindössze két évvel jött később, mint az alapjául szolgált Ferrari Enzo. Úgy tűnik, a történelem ismétli önmagát, és a két modell utóda hasonlóan szoros kapcsolatban állhat majd.
Az MC12 2015-re várható új változata az alvázat, a felfüggesztést, valamint az elektronikai rendszereket kaphatja meg a LaFerraritól, s ehhez kapcsolódna a saját szénszálas test, míg a hibridhajtást teljesen elhagynák. Valószínűleg megmarad a 6,3 literes V12-es, de még az is lehet, hogy a Quattroporte 3,8 literes ikerturbósát kapja. Bármelyiket is válasszák, a Fiat semmiképp sem engedi majd, hogy az új kedvencnél erősebb legyen a Maserati autója. Pedig az akkumulátorok és az elektromotorok elhagyásával súlyán minimum egy mázsát könnyen nyernek majd, így pedig akár még konkurenciát is jelenthet a LaFerrarinak.
Várhatóan – épp úgy, mint az MC12-ből – ebből is csak ötven példány készül majd, a ritkaság vételárára pedig valamivel az új Ferrari 1,3 millió eurós (400 millió forint) értéke alatt lehet számítani. A LaFerrarit látva azon sem kéne meglepődnünk, ha az új Maserati a 2005-ben bemutatott Birdcage koncepció (a képeken) idomait kapná, ugyanis tagadhatatlanul van némi rokonság a két autó formavilága között.