Így is nagyon nehéz eligazodni a kínai autómárkák dzsungelében: csak a nagyobbakból több tucatnyi létezik, és ehhez jönnek még a kisebbek – egyes becslések szerint a számuk megközelíti a százat. De hogy még nagyobb legyen a káosz, a kínai pártvezetés hazafias rendelkezései nyomán a meglevő gyártók is újabbakat alapítanak.
A Kia is beállt a sorba: helyi partnerével, a Dongfeng Motorsszal közösen új márka alapításába kezdtek, Horki néven. Ez afféle olcsó almárka lesz, hasonló a GM által alapított Baojunhoz. Az alapító vállalatok szerint a Horki autók olcsók lesznek, célszerűek és megbízhatóak, szemben a Kia modellekkel, amelyeket sportosabbnak és stílusosabbnak szánnak. A cél egyrészt az, hogy ne csak a módosabb városi vásárlókat hódítsák meg, hanem a kínai vidéket is, ahol a vásárlók idegenkednek a nehezen érthető márkanevektől.
Az első Horki autó egy alsó-közepes négyajtós szedán, amely lényegében a Kia Cerato/Forte lecsupaszított változata lesz, de később nyilván jönnek majd a még kisebb és olcsóbb modellek.