A Renault eddig kizárólag 75 és 90 lóerős kiviteleket készített a Clio negyedik generációjából, leszámítva a 200 lovas RS kivitelt, ám mostanra elkészült a két véglet közti kellemes átmenet, a Clio GT.
A korábbi Clio GT változatok még 1,6 literes szívómotorral készültek, de a Renault teljesen felhagyott a turbó nélküli motorok alkalmazásával, így el kellett készíteni a régi kiváltására alkalmas új motort. A Twingóból és a Windből már ismert 1,2 literes turbómotorra esett a választás, amelyet egy kicsit tovább éleztek, így a korábbi száz helyett 120 lóerős lett. Az új motorhoz új váltó is jár, a GT-be hatfokozatú, EDC jelű dupla kuplungos mechanikus automata csatlakozik, amelyet a Renault a Ford segítségével fejlesztett ki.
Az új Clio GT tömege 1090 kilogramm, így egész jól mozgatja az ezerkétszázas motor. A százas tempót 9,4 másodperc alatt lehet vele elérni, a klasszikus 400 méteres gyorsulást 16,9 másodperc alatt teljesíti, 80-ról 120 km/h-ra pedig 8,1 másodperc alatt gyorsul. A gyári fogyasztási adat elvileg 5,2 liter 100 kilométeren. A típust egyébként kifejezetten sportosnak szánják, erre utal legalábbis, hogy 40%-kal keményebb rugókat kapott, mint a többi változat, és vastagabbra cserélték az első kanyarstabilizátort is.
Emellett az autóhoz megrendelhető a Clio RS-ből már ismert R.S. Monitor 2.0 nevű rendszer is, amely mutatja az aktuális teljesítményt, nyomatékot, olajhőfokot és turbónyomást, sőt, rajzol nyomaték- és oldalgyorsulás-görbéket, és mér gyorsulási- illetve köridőt is.
A 120 lovas Clio ugyan elég messze van az RS-től, de az ára is sokkal kedvezőbbnek tűnik. Ötajtós karosszériával 20 990, kombiként pedig 21 590 eurót kérnek érte.