A Yeti egyike azoknak a modelleknek, amelyek megalapozták a Skoda jó hírét Európában: divatos, célszerű, és megfelelő minőségű családi modell. Ám az idén már négy éves a típus, így kell neki némi frissítés, hogy állja a versenyt az egyre erőteljesebb konkurenciával.
Az átdolgozás nagyrészt arról szól, hogy a Yeti is passzoljon a márka új arculatához. Így itt is felbukkan az aktuális hűtőmaszk, szögletesebbek lesznek a fényszórók, és eltűnik a belső sarkukból a kis kerek lámpa – népnyelven a csipa – mivel ez a stíluselem szerencsére már kiment a divatból. Hátul már kevésbé látványosak a változások: csak a fényszórók mintázata és a hátsó lökhárító kialakítása lesz más az új változaton. Az autó belső tere az eddig nyilvánosságra került információk szerint alig változik – leginkább a kárpitozás és az egyéb burkolóanyagok jelentenek újdonságot.
A Skoda SUV-ja még két-három évig maradhat piacon, bár valószínűtlen, hogy sokáig húznák a modellváltást, hisz a VW csoport érdeke is, hogy a lehető legtöbb modelljük épüljön a szabványos MQB padlólemezre. A Yeti viszont még az előző Octavia PQ35 jelzésű alapstruktúrájának felhasználásával készült. A valódi utódot várhatóan együtt fejlesztik majd a VW Tiguannal, és egy hasonló felépítésű, de eltérő formatervű Seattal.