A Volvo maga ugyan nemigen készít hangsúlyozottan sportos változatokat sorozatgyártású modelljeiből, de a szintén svéd Polestar a gyáriak aktív segítségével gondoskodik azokról, akik mégis ilyesmire vágynának.
A V60 Polestar a kisebbik Volvo kombi legerősebb változatán alapszik. A 3 literes sorhatos eleve 304 lóerős, de a turbó és a kipufogórendszer cseréjével 350 lóerőt és 500 Nm csúcsnyomatékot hoznak ki belőle. Ennek köszönhető, hogy az autó 4,9 másodperc alatt érheti el a 100 km/h-t, 17,7 alatt a 200-at, és 4,7 másodpercig tart, míg 80-ról 120 km/h-ra gyorsul. Nem rossz, bár egy tuningautónál szokatlan, hogy meghagyták a motorelektronikában a 250 km/h-s végsebesség-korlátozást.
A lényeg persze inkább az lenne, hogy az autó viselkedése is sportosabb, mint a szériamodellé, és ez valószínűleg így is van a 20 hüvelykes felnikkel és az ültetett futóművel, bár az autó 1822 kilogrammos üres tömege nem ígér sok jót. Arról viszont igyekeztek gondoskodni, hogy a fékek bírják a kiképzést: a Polestar V70-et 371 mm átmérőjű első, és 302 mm átmérőjű hátsó fékek lassítják.
Ez persze csak afféle átmeneti megoldás, hisz a Volvo kínálatából hamarosan eltűnnek a négynél több hengeres modellek. Akkor a Polestarnak is egyszerűbb dolga lesz, hisz minden Volvóba ugyanaz a motorcsalád kerül majd, így csak arra az egyféle, kétliteres négyhengeres turbómotorra kell egy jó tuning-programot kidolgozniuk.