Az RM Design hozta össze ezeket a vázlatokat a hamarosan érkező kompakt Renaultról, a Captur és a Clio jellegzetes stílusjegyei alapján. A gyáriak persze biztosan jobb arányú autót hoznak majd össze, de a stílus valami ilyesmi lehet, hisz mostanság a francia gyártó is az arculat egységére törekszik elsősorban.
Ha azt nem is tudjuk biztosan, hogy valóban így fest-e a következő Mégane, azt már elárulták, hogy a Renault-Nissan első, valóban rugalmas platformjára épül majd, amely a CMF névre hallgat. A két partner által közösen fejlesztett struktúra, amelyet elsőként a Nissan Qashqai második generációjában alkalmaztak, egységes csatlakozási felületet jelent előre kifejlesztett fődarabok között. Az első és hátsó padló-szekció, a hajtáslánc és az utastér is ilyen önálló modul lesz – ezeket lehet különféle méretű és formatervű autókban összekombinálni. Ez egyrészt csökkenti a fejlesztési költségeket, másrészt a gyártást is nagyban egyszerűsítheti.
Az új Mégane 2016-ra várható, és azt hallani, hogy az elődeinél jóval mozgalmasabb, érdekesebb formatervet próbálnak készíteni hozzá, amely a kacsaseggű második generációhoz hasonlóan nagyon eltér majd a kategóriában általános VW Golf sablontól.