Rüsselsheim csak viszi a pénzt a GM-től, ez már évtizedek óta így van, de a gyáriak most bizakodóbbak lehetnek, hisz legalább az eladások növekedtek 2014 folyamán.
A nagy hír: az Opel tavaly 1080 000 autót tudott eladni, 3%-kal többet, mint egy évvel korábban. Ez 5,74%-os piaci részesedést jelent a régióban, amivel újra elérték a 2011-es szintet. Ez persze még nagyon messze van a kitűzött céloktól: az Opel 2022-re 8%-os piaci részesedést szeretne elérni, és már a következő egy-két évben újra nyereségessé válni. Ehhez azonban 4 milliárd eurós befektetéssel 23 új modellt és 13 új motort kellett kifejlesztenie a cégnek, és az azért erősen kérdéses, hogy ez az összeg valaha is megtérül-e.
A növekedés fokozása érdekében az idei év során három új modell kerül piacra: az új Corsa az év elején, a Karl kisautó a nyár folyamán, az Astra következő generációja pedig az év végén érkezik.