A haszonjárművek modellciklusa ma is legalább a kétszerese a személyautókénak, hisz ebben a kategóriában kevésbé érdekes a formaterv, mint a célszerűség. Alighanem ez az oka, hogy a Peugeot- Citroën kompakt haszonjárművén hét év után épp csak átfésülik a választékot a másik oldalra.
Elsősorban az autó orra változott: a hűtőrács vékonyabb krómkeretet kapott, a lökhárítóba pedig nagy fekete betét került, és teljesen átszabták az alsó szekciót a ködlámpák környékén. Ettől persze aligha rohannak majd a vásárlók új Berlingót venni, az egész inkább csak arra jó, hogy az óriásplakátokon ismét az Új és a Berlingo szavak egy mondatban szerepeljenek. Ezen felül csupán két új színárnyalat, a korszerűsített fedélzeti elektronika és a frissített motorpaletta jelent újdonságot.
A motorválaszték a felfrissített modellben acsupa 1,6 literes HDI motorból áll: 75, 100 és 120 lóerős változatok készülnek. Ezen felül továbbra is kínálnak egy tisztán elektromos változatot, 67 lóerős és 200 Nm csúcsnyomatékú motorral. Ez a változat 110 km/h-s végsebességet és durván 170 kilométeres maximális hatótávolságot kínál, ami mondjuk városi áruterítésre ideális eszközzé teheti.
A Citroën Berlingo felújított változata – valószínűleg testvérmodelljével, a Peugeot Partnerrel együtt – a Genfi Autószalonon mutatkozik be.