Fotókon az új Hyundai telekjáró
A koreaiak is megpróbálkoznak azzal a recepttel, amelyet korábban sokan alkalmaztak, nem is sikertelenül: terepjárós fazonba öltöztetik az új i20-ast, a nélkül, hogy jelentősen változtatnának az alapkonstrukción. Az i20 Active névre keresztelt modell érdekes módon Indiában lesz először kapható, ezért is készült a fotósorozat a jobbkormányos változatról.
Úgy tudjuk, műszakilag nem várható érdemi változás, az Active is fronthajtású lesz, ugyanazokkal a motorokkal és váltókkal, amelyeket a többi i20-asban is alkalmaznak. A különbség a karosszériát körbeölelő fényezetlen műanyag elemeken kívül a 2 centivel megemelt hasmagasság, amely részint valószínűleg a 16 hüvelykes felniknek és a viszonylag magas oldalfalú gumiknak köszönhető. Így a tető A magasság 5 centis növekedéséből a maradék 3-ért alighanem a vaskos tetősínek a felelősek.
Azt egyelőre nem tudjuk, hogy Európában is bemutatják-e ezt a változatot, hisz ez egy lassan elkopó formátum: manapság, amikor már ebben a méretben is egyre több szabadidő-autót kapni, kérdés, hogy az i20 Active mennyire lenne kelendő.