A Nissannál egy ideje már nem titkolják: hibrid lesz a következő generációs GT-R. Ezt persze részben kényszerű lépésként is értékelhetjük, a világ nagy sportkocsigyártói a Ferraritól a Porschén át a McLarenig mind belekóstoltak már ebbe a technikai megoldásba. A japánok azonban úgy gondolták, ha már valamibe belefognak, csinálják azt rendesen.
Így a hírek szerint könnyen előfordulhat, hogy a Le Mans-i huszonnégy órásra készített versenygép hibrid hajtásláncát faragják majd bele az R36-ba. Ez azt jelentené, hogy továbbra is V6-os benzinmotorral dolgoznak, az eddigi 3,8 literest azonban felválthatja egy kisebb, háromliteres. Igaz, teljesítménycsökkenésre ennek ellenére sem kell számítani, marad 550 ló körül.
Ehhez persze még egy villanymotort is, így az összteljesítmény 700 lóerő körül alakul majd az alapkivitelnél. Az esetleges SpecV, Black Edition és Nismo változatoknál még erre is rálicitálhatnak, de a Le Mans-i versenyautó 1250 lóerejét valószínűleg ezek sem érik majd el. Ha viszont az elődhöz, az R35-höz hasonlóan kiváló súlyelosztást és összkerékhajtást ezúttal is hozza a Nissan, aligha lesz panasz, és a rajongók is elfogadják előbb-utóbb a hibrid GT-R-t.
Az R36 bemutatásának időpontjáról egyelőre nincsenek frissebb információk, így továbbra is az előzetes találgatásokra támaszkodhatunk. Ezek alapján kényelmes tempóban halad majd a fejlesztés, és legkorábban 2018-ban leplezik le a brutális sportkocsit.