Egyelőre csak annyi biztos, hogy a Duster Oroch Latin-Amerikában biztosan kapható lesz a Dacia választékkal nagyjából megegyező helyi Renault paletta részeként, ám az korántsem biztos, hogy Európába is eljut.
A korábban leleplezett tanulmányhoz képest sok az egyszerűsítés a sorozatgyártású Duster pick-upon. Így a LED-es fényszórók helyett a Duster megszokott fényszóróit kapta, kisebbek a kerekei, és a motorháztető kopoltyúi is eltűntek, és a hátsó tetőoszlopok mögötti alumínium dekorációt is egyszerűbb profilúra cserélték. Emellett a szériaváltozat körbeműanyagozva sincs, viszont a farrész kialakítása megmaradt.
Az ötszemélyes, hosszú kabinos Oroch műszaki tartalmáról egyelőre nem árult el sokat a Renault, csak annyit tudunk, hogy a latin-amerikai változatba 1,6 és 2 literes benzines szívómotorokat építenek. Ha Európába is áthozzák a típust, akkor ezeket nyilván takarékosabb, turbós benzinesekre és dízelmotorokra kell majd cserélni, ám az egyáltalán nem biztos, hogy egy ilyen átdolgozás megérné-e a ráfordítást. A platós Duster piaci bevezetését Dél-Amerikában még az idén megkezdik.