A Cee'd még nem tűnik réginek – az aktuális generáció alig több mint három éves – de úgy néz ki, épp megérett a kötelező frissítésre. A külsején nem is változtattak sokat, viszont két vadiúj, egyliteres, háromhengeres, turbós benzinmotort mutatnak be benne.
Az új háromhengeresről már korábban is hallottunk, de ez az első alkalom, hogy autóba építik. Egyelőre kétféle változat lesz, a gyengébb 100, az erősebb 120 lóerő csúcsteljesítménnyel, de azonos, 172 Nm-es csúcsnyomatékkal. Teljesítményük alapján elvben alkalmasak lennének az 1,4 és 1,6 literes négyhengeres szívómotorok leváltására, de erre egyelőre nem kerül sor – a két közvetlen befecskendezéses benzines egyelőre marad a kínálat része, bár ez nyilván átmeneti állapot. A dízelmotor-kínálat erősebbik 1,6 literes négyhengerese is erősebb lett, a korábbi 128 lóerő és 265 Nm helyett 136 lóerős lett, 285 Nm csúcsnyomatékkal. A kínálat csúcsán a Ceed GT motorjához is hozzányúltak, bár itt a 204 lóerős csúcsteljesítmény nem változik, helyette egy új turbófeltöltővel az alacsony fordulaton jelentkező nyomatékot növelték. Ezzen köszönhető, hogy a gyorsulás 100 km/h-ra egy tizedmásodperccel 7,6 s-re csökken.
Az új Cee'd-et nem lesz egyszerű megkülönböztetni a leköszönőtől, csupán a lökhárítókat rajzolták át egy kicsit – a legjellegzetesebb változtatás valószínűleg a ködlámpák krómkerete – és új alufelniket terveztek a típus számára. Állítólag sikerült javítani az autó zajkultúráján is – nem mintha eddig nagyon hangos lett volna – és változtattak a belső tér dekorációin is. Ám ha csak a karosszériát nézzük, az új kifejezés használata minimum túlzónak hat.