A Brabustól már megszokhattuk, hogy brutális erejűre tuningolt Mercedesekkel rukkol elő. Ott van például az S osztályos Coupéból készített 850 6.0 Biturbo Coupé, amelyet februárban mutattak be. Ők azonban nem csupán olyan autókat hergelnek fel, amelyekről első ránézésre is elhisszük, hogy gyorsan mennek.
A G osztály inkább tartóssága és terepképességei miatt számít legendának, Brabusék azonban kezelésbe vették. Ha pedig már belefogtak, átemelték a 850 6.0 Biturbo elnevezést és a vele járó technikát, de hogy megkülönböztessék az S kupétól, a nevéhez odacsapták a Widestart.
Az alapot egy önmagában sem gyenge G63 AMG szolgáltatta, amelyre felkerültek a tuningműhelytől megszokott szélesítések, módosították a lökhárítókat, és szellőzőt vágtak a motorháztetőbe is. Színezett xenon fényszórókat szereltek be, a 23 colos felinkre pedig Continental, Pirelli vagy Yokohama gumit is lehet választani. A beltérben a bőr és az alcantara mellett az alumínium és a rozsdamentes acél az uralkodó.
A nagyobb izgalmakat a műszaki tartalom adja. Az eredetileg 5,5 literes, ikerturbós V8-ast 5,9 literre fúrták fel. Gyártottak hozzá új dugattyúkat, vezérműtengelyt és leömlőt is. A turbókat is lecserélték, és a megváltozott technikához igazították a beömlő levegő mennyiségét és útját is. Az autó kapott mindehhez megfelelő vezérlőelektronikát és rozsdamentes acél kipufogórendszert is.
Mindezeknek köszönhetően a teljesítmény – ahogy a típusjelből is kiderül – 850 lóerő, a csúcsnyomaték pedig egészen brutális 1450 newtonméter. Nulláról százra négy másodperc alatt gyorsul a Brabus 850 6.0 Biturbo Widestar, végsebességét pedig elektronika korlátozza 260 km/h-nál.