Úgy tűnik, a legjobb formákat az Acurának tartják fenn a Hondánál: a CDX, amely nagyjából akkora, mint a Mercedes GLA, egész kellemes megjelenésű, ha nem is kirívóan jellegzetes.
A típus állítólag a HR-V rokona, de annál minden irányban nagyobb: 4,5 méter körüli hosszról, 1,85 méter körüli szélességről és 1,6 méteres magasságról hallani. A karosszéria formájára leginkább a divatkövető kifejezés illik, az egyetlen igazán jellegzetes vonása a lefele szélesedő ötszög-hűtőmaszk, amelyet itt használnak először szériamodellen, de szinte biztosan nem utoljára. Úgy tudjuk, az Acura CDX-be az amerikai Civicből már ismert 1,5 literes turbós benzinmotor kerül 180 lóerő körüli teljesítménnyel, nyolcfokozatú dupla kuplungos váltóval és első- vagy összkerék-hajtással kombinálva.
A CDX eleinte valószínűleg csak Kínában lesz elérhető, és bár Európában is eladható lenne egy efféle modell, mivel mifelénk nem elérhető az Acura márka, nem valószínű, hogy a típus eljut hozzánk. Az azonban nem zárható ki, hogy később megpróbálkoznak vele Észak-Amerikában.